HJÆLP til Quick Weekend
Vinterturneringen 2018/2019

Vedtægtsændring (0)

Skrevet af Erik Drygaard d.01/02-2018

Vedtægtsændring: §17 Bestyrelsesmedlemmerne vælges for 2 år ad gangen på ulige årstal. Suppleanter vælges for et år ad gangen. Såfremt der ikke kan vælges en ny kasserer på ulige år, kan den nuværende kasserer midlertidigt varetage kasserer funktionen, indtil bestyrelsen har fundet en ny. Den midlertidige kasserer behøver ikke være medlem af bestyrelsen. På næste generalforsamling vælges ny kasserer. Formanden fortsætter midlertidig i året 2016. På næste generalforsamling vælges ny formand. Ændres til: §17 Formand og Bestyrelsesmedlemmerne vælges for 2 år ad gangen på lige årstal. Suppleanter vælges for et år ad gangen. Såfremt der ikke kan vælges en ny kasserer på lige år, kan den nuværende kasserer midlertidigt varetage kasserer funktionen, indtil bestyrelsen har fundet en ny. Den midlertidige kasserer behøver ikke være medlem af bestyrelsen. På næste generalforsamling vælges ny kasserer.

Officielle Panerai lancerede sin Due Collection af Luminary-modeller, der karakteriserer det letteste sidste år, og de tyndeste tilfælde, der nogensinde blev leveret af mærket. Et forsøg audemars piguet replicas på at tiltrække kunder, der først havde behandlet de militære afledte dykke replikaure, var for store og tunge. Det var selvfølgelig appellen til nogle entusiaster, da Panerai's stykker appellerer til purister, der synes om, at de forbliver rimeligt tro mod de originale værktøjsklokker lavet til Italiens elite undervands kommandoer.replicas de relojes Luminary Due-samlingen, med sager 40% tyndere end de oprindelige Luminary 1950-modeller, er flot nok til at være et ekstra aktiv i Panerai-porteføljen frem for blot en fortynding af sine kerneværdier, hvilket fremgår af de fire nye designs fra italiensk -designet, schweizisk-lavet bekymring, der har vundet jorden på sine horologiske rivaler.relojes de imitacion

12. åbne

Seniormesterskab

Vinterturneringen 18/19  2. holdet: Tabel