Sæsonafslutning 2018
Pokalkvalifikation 2018

Generalforsamling (0)

Skrevet af Erik Drygaard d.25/01-2018

Husk generalforsamling torsdag den 8/2 2018 kl. 19.00 1. Valg af dirigent 2. Protokol 2A. Vedtægtsændring: §17 Bestyrelsesmedlemmerne vælges for 2 år ad gangen på ulige årstal. Suppleanter vælges for et år ad gangen. Såfremt der ikke kan vælges en ny kasserer på ulige år, kan den nuværende kasserer midlertidigt varetage kasserer funktionen, indtil bestyrelsen har fundet en ny. Den midlertidige kasserer behøver ikke være medlem af bestyrelsen. På næste generalforsamling vælges ny kasserer. Formanden fortsætter midlertidig i året 2016. På næste generalforsamling vælges ny formand. Ændres til: §17 Formand og Bestyrelsesmedlemmerne vælges for 2 år ad gangen på lige årstal. Suppleanter vælges for et år ad gangen. Såfremt der ikke kan vælges en ny kasserer på lige år, kan den nuværende kasserer midlertidigt varetage kasserer funktionen, indtil bestyrelsen har fundet en ny. Den midlertidige kasserer behøver ikke være medlem af bestyrelsen. På næste generalforsamling vælges ny kasserer.replicas de relojes 3. Formandens beretning 4. Regnskab 5. Kontingent og budget 6. Indkomne forslag 7. Valg af bestyrelse 7a. valg af formand (i ulige år) skal vælges en ny i år. 7b. valg af kasserer (i ulige år) skal vælges en ny i år. 7c. valg af ungdomsleder (i ulige år) skal vælges en ny i år. 7d. valg af bestyrelsesmedlemmer 7e. valg af suppleanter til bestyrelsen 8. Valg af revisor 8a. valg af revisorsuppleant 9. Eventuelt. Bestyrelsen har vedtægts ændringer.orologi lusso online Replica Autavia Tag Heuer replica panerai prezzi

replicas relojes audemars piguetreplicas relojes breitling replicas de relojes suizas

Vinterturneringen
2017/2018