Er du træt af at blive kaldt Kloge-Åge, Dovne-Robert, No-Brainer eller lignende og er mellem 6-20 år, så kig forbi de lokale Skak N?rders paradis i Taastrup Medborgerhus om torsdagen fra klokken 1700-1830.

I disse dage med mange tilbud til byens unge, har vi blot to hold. På hold A har vi talenterne Jakob Brendstrup Hansen, Mads Bjornslev, Emil Nedergaard, Sofie Ludvigsen, Alex Ralets og Kristian Valsted, der har Jan Mose Nielsen som underviser. De unge valfarter til turneringer næsten hver weekend, da mulighederne er mange - det bliver til Junior Grand Prixs, hurtigskakturneringer, weekendturneringer, juniorholdturneringen og i denne sæson spiller Mads med om klubmesterskabet hos seniorerne

Hos hold B med underviser Linda Lepse med assistance fra Anders Hansen, Jan Kargaard, Mark Kirkebakke, samt Margret Petersen, har vi juniorerne Umair, Kasper, Frederik, Bastian, Adam og Noah. Her er vi lidt blidere med antallet af turneringer, da det hovedsagligt bliver turneringer i Junior Grand Prix Serien, interne smæturneringer og turneringer arrangeret af klubben