Er du træt af at blive kaldt Kloge-Åge, Dovne-Robert, No-Brainer eller lignende og er mellem 6-20 år, så kig forbi de lokale Skak N?rders paradis i Taastrup Medborgerhus om torsdagen fra klokken 1700-1830.

I disse dage med mange tilbud til byens unge, har vi blot to hold. På hold A har vi talenterne Jakob Brendstrup Hansen, Micki Lundsgaard, Andreas Lundahl og tvillingerne Jonas og Rasmus Falkenberg, der har Jan Mose? Nielsen som underviser. De unge valfarter til turneringer næsten hver weekend, da mulighederne er mange - det bliver til Junior Grand Prixs, hurtigskakturneringer, weekendturneringer, juniorholdturneringen og i denne sæspiller Micki og Jakob med om klubmesterskabet hos seniorerne

Hos hold B med underviserne Margret Petersen og Peter Meldal, har vi juniorerne Ada Yildiz, Isabella Klints?, Kristian Valsted, Philip Reul og Krymmel Mose Lauth Lindballe. Her er vi lidt blidere med antallet af turneringer, da det hovedsagligt bliver turneringer i Junior Grand Prix Serien, interne smæturneringer og turneringer arrangeret af klubben