Er du træt af at blive kaldt Kloge-Åge, Dovne-Robert, No-Brainer eller lignende og er mellem 6-20 år, så kig forbi de lokale Skak N?rders paradis i Taastrup Medborgerhus om torsdagen fra klokken 1700-1830.

I disse dage med mange tilbud til byens unge, har vi blot to hold. På hold A har vi talenterne Jakob Brendstrup Hansen, Andreas Lundahl og Kristian Valsted, der har Jan Mose? Nielsen som underviser. De unge valfarter til turneringer næsten hver weekend, da mulighederne er mange - det bliver til Junior Grand Prixs, hurtigskakturneringer, weekendturneringer, juniorholdturneringen og i denne sæspiller Kristian og Jakob med om klubmesterskabet hos seniorerne

Hos hold B med underviserne Margret Petersen og Peter Meldal, har vi juniorerne Ada Yildiz, Isabella Klints?, Kristian Valsted, Philip Reul, Wasi ? og Mikkeline Mose Lauth Lindballe. Her er vi lidt blidere med antallet af turneringer, da det hovedsagligt bliver turneringer i Junior Grand Prix Serien, interne smæturneringer og turneringer arrangeret af klubben