Nyhedsbrev juni 2020
Godt nytår (Del 2)

Generalforsamling 2020 (0)

Skrevet af Linda Lepse d.29/01-2020

Indkaldelse til generalforsamling den 13/2 2020 kl. 19.00 1. Valg af dirigent 2. Protokol 3. Formandsberetning 4. Regnskab 5. Kontingent og budget 6. Indkomne forslag 6.1. Oprettelse af en post til uforudsete omkostning på 5000 kr. (fra jubilæumskonto), som bl.a. kunne bruges, hvis vi f.eks. løber ind i færre indtægter/ flere udgifter, og det er ikke muligt at finde penge andre steder 6.2. Bestyrelsen ønsker at ændre vedtægterne således, at bestyrelsen kan bestå fra 3-5 medlemmer. Det vil kræve ændring af to vedtægter: Antallet af bestyrelsesmedlemmer skal være 3-5 medlemmer og kassereren ikke behøves at sidde i bestyrelsen. 6.3. Ændring af dag for ungdomsundervisning (efter undersøgelse om juniorer kan komme en anden dag og om vi kan få lokaler de dage). Vi vil evt. rykke ungdomsundervisning for at få plads til at rykke klubaften med start til klokken 18. Kun fra september 2020. 6.4. Ændring af ordinær klubaften fra 18 - 22 om torsdagen (nøgleordning som alternativ?). Holdkampsaftener vil dog stadigvæk blive afholdt klokken 19. 7. Fremtiden for 1. hold og 2. hold 8. Valg af bestyrelsen Der er ingen på valg til bestyrelsen. Benjamin fortsætter som revisor. 9. Quick Weekend 30 præmier Bestyrelsen ønsker at tage de 3000 kr. fra jubilæumskonto. 10. Eventuelt. Brug af Jubilæumskonto replicas relojes Støtteforeningen til Taastrup Skakforening

Taastrup Quick XXX

Vinterturneringen 19/20  2. holdet: Tabel